lördag 19 februari 2011

Lite fredagspackad

Packad och klar inför morgondagens sydag. Tror jag. Värst vad många grejer som ska med. Och oj vad jag är velig när det gäller grejer att sy. Eftersom jag har kraftig beslutsångest har jag med mig massor:
  • Everything bag. Har knappt öppnat påsen med väskan som jag började sy senast. Kanske har jag hunnit halvvägs??
  • Scrapstäcket - ongoing, ongoing
  • Stjärnduken - 6 stjärnor sydda i somras. Ytterligare 6 tillskurna.
  • Majas utmaning - topp klar, men resten???
  • Donut-täcket - som jag börjat quilta, men gav upp när jag fick ett skatbo på undersidan
  • Grejer så jag kan sy en förvaring och/eller plånbok à la FQ
  • En kudde - framsida quiltad och klar, nu återstår att sy ihop med baksida så det blir en kudde
  • Rosa pyttetäckena - bårderna skurna och flanell nedpackat
  • Och en påse scraps utifall att...
Det blir runt 10 projekt med dit. Undrar hur många klara jag får med hem?
God natt och trevlig helg!!
Kram Jenny

2 kommentarer:

  1. Att packa inför en syträff, kan vara något av det svåraste som finns. Hur många projekt jag än har med mig så saknar jag alltid nått när jag väl börjar. Ska bli kul att se vad du hunnit med under dagen!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du har vunnit 2a pris i min tävling! Hör av dig om vad du vill ha på solveiglovendahlathotmail.com. Vi hörs!

    SvaraRadera